reklama

Prečo ľudia nemajú skutočných priateľov...

K napísaniu toho blogu ma inšpiroval elektronický rozhovor s mojím *priateľom*, avšak aj každodenná (často smutná) skúsenosť. Už dlhšiu dobu si uvedomujem, že žiadny človek nemôže počas svojho života získať veľa skutočných priateľov... To, že človek nedokáže mať veľa priateľov nie je problém. Ten nastáva vtedy, ak nemá priateľov žiadnych. Prečo sa mnohým ľuďom nepodarí počas života si nájsť priateľov?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

Pretože platí nielen že... 

priateľ je človek, ktorému sa môžem so všetkým zdôveriť... 

priateľ je človek, ktorý je tu pre mňa vždy, keď je mi najhoršie... 

priateľ je človek, ktorý pre mňa urobí všetko... 

priateľ je človek, ktorý ma vždy pochopí... 

priateľ je človek, ktorý ma vždy vypočuje... 

priateľ je človek, ktorý mi vždy poradí... 

priateľ je človek, ktorý ma pozná najlepšie... 

priateľ je človek, na ktorého sa môžem kedykoľvek spoľahnúť... 

priateľ je človek, ktorý sa zaujíma o moje pocity, túžby, predstavy, lásky... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

priateľ je človek, ktorý sa zaujíma o to, aký som... 

priateľ je človek, ktorý ma prijme aj so všetkými slabosťami... 

priateľ je človek, ktorý sa ma neustále snaží spoznávať... 

priateľ je človek, pred ktorým sa neuzavriem, ani keď mi je najhoršie... 

priateľ je človek, ktorý sa nebojí mi poradiť... 

priateľ je človek, ktorý so mnou nepreruší kontakt, keď je ďaleko... 

priateľ je človek, ktorý sa so mnou rozpráva aj o témach, ktoré mu nie sú príjemné... 

priateľ je človek, na ktorého nikdy nezabudnem... 

ale tiež... 

priateľ je človek, ktorý sa mi so všetkým zdôverí... 

priateľ je človek, pre ktorého tu som, keď mu je najhoršie... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

priateľ je človek, pre ktorého urobím všetko... 

priateľ je človek, ktorého vždy pochopím... 

priateľ je človek, ktorého vždy vypočujem... 

priateľ je človek, ktorému vždy poradím... 

priateľ je človek, ktorého poznám najlepšie... 

priateľ je človek, ktorý sa mňa môže kedykoľvek spoľahnúť... 

priateľ je človek, ktorého pocity, túžby, predstavy, lásky ma neustále zaujímajú... 

priateľ je človek, u ktorého ma zaujíma, aký je... 

priateľ je človek, ktorého prijmem aj so všetkými slabosťami... 

priateľ je človek, ktorý sa na mňa môže kedykoľvek spoľahnúť... 

priateľ je človek, ktorého sa snažím neustále spoznávať... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

priateľ je človek, ktorý sa predo mnou neuzavrie, ani keď mu je najhoršie... 

priateľ je človek, ktorému sa nebojím poradiť... 

priateľ je človek, s ktorým nepreruším kontakt, keď je ďaleko... 

priateľ je človek, s ktorým sa rozprávam aj o témach, ktoré mi nie sú príjemné... 

priateľ je človek, ktorý na mňa nikdy nezabudne...  

pretože len málo ľudí si uvedomuje, že priateľstvo musí byť vzájomné...

domnievam sa, že človek nepotrebuje veľa priateľov, avšak potrebuje skutočných priateľov... máte takých?

Alexander Ač

Alexander Ač

Bloger 
  • Počet článkov:  670
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Autor pracuje v Ústave výskumu globálnej zmeny, AV ČR. www.CzechGlobe.cz Zoznam autorových rubrík:  VzťahyKlimatická zmenaRopný zlomFinančná krízaJadrová energiaEgyptArgentínaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu